Ή πως το Influencer Marketing δεν περιορίζεται από την απόκρυψη των Instagram Likes
Η είδηση έπεσε σαν βόμβα πριν λίγες μέρες. Όλοι μιλούσαν για αυτό. Το ήξεραν ότι θα συμβεί, αλλά δεν είχαν καταλάβει ότι έφτασε η ώρα. Το Instagram έκρυψε τα Likes από τις αναρτήσεις και μερικοί έχουν αρχίσει να ιδρώνουν ή μήπως όχι;Δεν μπόρεσα να μην προσέξω ένα σωρό δημοσιεύματα, κυρίως από εφημερίδες σκανδαλοθηρικές, ότι το Instagram έκρυψε τα Likes και έρχεται ο Θάνατος των Influencr. Δεν μπορώ παρά να γελάσω με κάτι τέτοιες δημοσιεύσεις και ακόμα πιο δυνατά με αυτούς που τις αναπαράγουν χαιρέκακα γιατί τώρα θα δουν οι Influencers, θα εξαφανιστούν πίσω στο λαγούμι τους και θα ησυχάσουμε από αυτούς.
Καταρχάς, ηρεμία. Δεν γνωρίζουμε ακόμα πόσο θα επηρεάσει η κίνηση αυτή και πέρα από εκτιμήσεις, οι μεγαλεπήβολες δηλώσεις μόνο κακό μπορούν να κάνουν σε αυτούς που τις πιστεύουν.
Αρχικά, να πούμε ότι πρέπει για μια ακόμη φορά να ξεκαθαρίσουμε τι είναι Influencer, καθώς πολλοί δεν γνωρίζουν, παρ΄ όλο που έχω γράψει αναλυτικό άρθρο για το Ποιοι είναι οι Influencer. Με τον όρο Influencer ορίζεται αυτός που μπορεί να ασκήσει επιρροή προς μια μερίδα ατόμων να κάνουν κάτι. Είτε να αγοράσουν, είτε να μην αγοράσουν. Είτε να εμβολιαστούν, είτε να μην εμβολιαστούν. Να προβούν σε μια κίνηση, μια πράξη, επειδή επηρεάστηκαν από τον Influencer.
Οι Influencer δεν είναι μόνο οι Instagrammers και όπως έχω ξαναπεί σε καμία περίπτωση δεν είναι οι νεαρές κοπελίτσες που αναρτούν ημίγυμνες φωτογραφίες τους στο συγκεκριμένο μέσο.
Οι Influencer μπορεί να είναι και οι bloggers, οι Youtubers, να δραστηριοποιούνται στο facebook, στο tik tok κα. Επίσης, όπως πολλοί σωστά έχουν τοποθετηθεί σοβαροί marketeer του χώρου, που γνωρίζουν την αγορά, τα σοβαρά brands και agencies δεν κοιτούν τον αριθμό των likes στα posts του Instagram προκειμένου να επιλέξουν έναν influencer στα social media. Στρέφονται λοιπόν σε εξειδικευμένα εργαλεία όπως το Susurrus ή το Upfluence, τα οποία μετρούν και το reach και το γενικότερο engagement καθώς επίσης και τους fake followers ή fake engagement. Αναλυτικά, για τα εργαλεία αυτά σας έχω μιλήσει σε παλαιότερο άρθρο, αναφορικά με το πόσο τελικά πληρώνονται οι Influencer και πως να το υπολογίσεις αν είσαι κι εσύ ένας.Τι σημαίνει πρακτικά αυτό; Ότι απλά η απόκρυψη των likes προς τους χρήστες δεν επηρεάζει καθόλου τους influencers τα brands και τα agencies. Ή μάλλον θα επηρεάσει κάποια brands, agencies και influencers, που δεν ξέρουν τίποτα από influencer marketing.
Αυτό που λέω πάντα, είναι να συνεχίσετε να δημιουργείτε ποιοτικό περιεχόμενο, να ακολουθείτε τις συμβουλές μας και όχι μόνο, να αναζητάτε και από αλλού συμβουλές... προφανώς. Να είστε αληθινοί και να μην πέφτετε σε παγίδες με ψεύτικους ακόλουθους και like. Το πως θα επηρεάσει η κίνηση αυτή τις αναρτήσεις σας στο Instagram, ο χρόνος θα δείξει. Για την ώρα μπορούμε να κάνουμε μόνο εκτιμήσεις.
Διάβασε επίσης:
- 5 Πράγματα που πρέπει να ξέρεις πριν αρχίσεις ένα beauty blog
- 7 Χρήσιμες συμβουλές για περισσότερο engagement στο Instagram
- 5 βήματα για να γράψεις το τέλειο bio στο instagram ώστε να κερδίζεις περισσότερους followers
- 5 μύθοι για το blogging που πρέπει να καταρρίψεις το 2019
- Όλα όσα εύχομαι να γνώριζα όταν ξεκινούσα το Blogging.
- 8 λόγοι για να γίνεις αρθρογράφος στο EDITYOURLIFE
- Media Kit για Bloggers (με δωρεάν οδηγός για να φτιάξεις το δικό σου)
Να θυμάσαι: στο #edityourlifemag θα μαθαίνεις κάτι καινούριο για να κάνεις το blog σου καλύτερο και τη ζωή σου ως blogger πιο εύκολη. Είμαι η Κατερίνα και ελπίζω να σε βοήθησε το άρθρο μου. Μπορείς να μάθεις περισσότερα για μένα εδώ.
Όντως δεν πιστεύω ότι θα αλλάξουν πολλά με την παύση των likes από το instagram θα αλλάξει απλά η φύση του, προς το καλυτερο ελπίζω
ΑπάντησηΔιαγραφήκι εγώ αυτή την αίσθηση έχω, ότι μάλλον θα ωφελήσει η κίνηση αυτή
ΔιαγραφήΔημοσίευση σχολίου
Take a moment to leave a comment!