Μήπως ήρθε η ώρα να μετατρέψεις το προφίλ σου στο Instagram σε Business; Αν χρησιμοποιείς το instagram επαγγελματικά είτε για να προωθήσεις την δουλειά σου και το brand σου είτε ως influencer, είναι σημαντικό να το μετατρέψεις σε Business και σε αυτό το άρθρο θα σου εξηγήσω αναλυτικά τους λόγους που το επιβάλλουν.
Μπορείς να δεις αναλυτικά τα στατιστικά των δημοσιεύσεων σου καθώς και των Instagram Stories που έχεις ανεβάσει. Έτσι θα ξέρεις πόσους λογαριασμούς προσέλκυσες, ακόμα και ανά ημέρα, τι απήχηση είχαν οι δημοσιεύσεις σου και πόσες εμφανίσεις είχες. Μπορείς, επίσης, να δεις τα χαρακτηριστικά του κοινού σου, δηλαδή από ποια πόλη είναι, σε ποια ηλικιακή ομάδα ανήκουν, το φύλο τους, καθώς και ποιες ώρες και μέρες μπαίνουν.
Στα Instagram Stories μπορείς να δεις και εκεί αναλυτικά στατιστικά, ακόμα και πόσοι πάτησαν το hashtag ή το tag Που έβαλες.
Εσύ έχεις μετατρέψει το προφίλ σου στο Instagram σε Business ή όχι ακόμα;
Διάβασε επίσης:
Έχεις πρόσβαση σε Insights και Analytics
Το σημαντικότερο όλων είναι ότι το επαγγελματικό προφίλ σου δίνει πρόσβαση σε πληθώρα στατιστικών που θα σε βοηθήσουν να αναγνωρίσεις το κοινό σου πιο εύκολα, να αυξήσεις το engagement και να βελτιστοποιήσεις την παρουσία σου στο instagram.Μπορείς να δεις αναλυτικά τα στατιστικά των δημοσιεύσεων σου καθώς και των Instagram Stories που έχεις ανεβάσει. Έτσι θα ξέρεις πόσους λογαριασμούς προσέλκυσες, ακόμα και ανά ημέρα, τι απήχηση είχαν οι δημοσιεύσεις σου και πόσες εμφανίσεις είχες. Μπορείς, επίσης, να δεις τα χαρακτηριστικά του κοινού σου, δηλαδή από ποια πόλη είναι, σε ποια ηλικιακή ομάδα ανήκουν, το φύλο τους, καθώς και ποιες ώρες και μέρες μπαίνουν.
Στα Instagram Stories μπορείς να δεις και εκεί αναλυτικά στατιστικά, ακόμα και πόσοι πάτησαν το hashtag ή το tag Που έβαλες.
Προώθηση των δημοσιεύσεων
Με το επαγγελματικό προφίλ μπορείς να προωθήσεις τις αναρτήσεις σου και έτσι να αυξήσεις το κοινό σου χωρίς να χρησιμοποιήσεις λανθασμένες πρακτικές όπως είναι η αγορά followers. Μπορείς να δημιουργήσεις διαφημίσεις για το προφίλ σου και να τις ενεργοποιήσεις στοχευμένα στο κοινό που σε ενδιαφέρει.Καλύτερη περιγραφή και επιλογές επικοινωνίας
Επιπρόσθετα, με το επαγγελματικό προφίλ έχεις την δυνατότητα να κάνεις καλύτερη περιγραφή του προφίλ ή των υπηρεσιών που προσφέρεις (αν έχει να κάνει με την δουλειά σου) ακόμα και με τα προϊόντα που πουλάς. Παράλληλα, σου δίνει τη δυνατότητα να έχεις επιλογή επικοινωνίας για το κοινό σου. Μπορείς να βάλεις ένα email ή το τηλέφωνο σου αν θέλεις να σε καλούν. Ειδικά το τηλέφωνο λειτουργεί καλύτερα για επαγγελματικά προφίλ εταιρειών ενώ αν είσαι Influencer μπορείς να βάλεις το mail σου.Επαγγελματικές συνεργασίες, Product tagging και Instagram Stories links
Τέλος, με το επαγγελματικό προφίλ σου δίνεται η δυνατότητα να κάνεις συνεργασίες με εταιρείες, να βάλεις tag προϊόντα εταιρειών, αλλά και να βάλεις link στα Instagram Stories σου. Αυτό μπορεί να αυξήσει το εισόδημα σου αν είσαι Influencer Και συνεργάζεσαι με εταιρείες ή χρησιμοποιείς Affiliate marketing ή έχεις δικό σου κατάστημα και πουλάς τα προϊόντα σου μέσω eshop.Πως κάνεις το προφίλ σου Business;
Παρακάτω ακολουθεί ένα πολύ σύντομο video tutorial όπου σου δείχνει αναλυτικά πως να μετατρέψεις το προφίλ σου στο Instagram σε Business.Εσύ έχεις μετατρέψει το προφίλ σου στο Instagram σε Business ή όχι ακόμα;
Διάβασε επίσης:
- 5 Πράγματα που πρέπει να ξέρεις πριν αρχίσεις ένα beauty blog
- 7 Χρήσιμες συμβουλές για περισσότερο engagement στο Instagram
- 5 βήματα για να γράψεις το τέλειο bio στο instagram ώστε να κερδίζεις περισσότερους followers
- 5 μύθοι για το blogging που πρέπει να καταρρίψεις το 2019
- Όλα όσα εύχομαι να γνώριζα όταν ξεκινούσα το Blogging.
- 8 λόγοι για να γίνεις αρθρογράφος στο EDITYOURLIFE
- Media Kit για Bloggers (με δωρεάν οδηγός για να φτιάξεις το δικό σου)
Να θυμάσαι: στο #edityourlifemag θα μαθαίνεις κάτι καινούριο για να κάνεις το μπλογκ σου καλύτερο και τη ζωή σου ως blogger πιο εύκολη. Είμαι η Κατερίνα και ελπίζω να σε βοήθησε το άρθρο μου. Μπορείς να μάθεις περισσότερα για μένα εδώ.
Δημοσίευση σχολίου
Take a moment to leave a comment!