Σήμερα θα ξεκινήσουμε να αναλύουμε το θέμα κάπως ανάποδα. Θα δούμε δηλαδή πρώτα ποιο ΔΕΝ είναι το κλειδί για ένα επιτυχημένο blog (που όμως πολλοί κάνουν το λάθος να νομίζουν ότι είναι).
Ποιο είναι αυτό και γιατί δεν ισχύει;
Το λάθος που κάνουν πολλοί bloggers είναι να νομίζουν ότι οι πολλές αναρτήσεις θα τους φέρουν πολύ κόσμο.
Κάτι τέτοιο όμως δεν ισχύει σε καμία περίπτωση. Έχει μια δόση αλήθειας βέβαια, γιατί οι μηχανές αναζήτησης ελέγχουν το blog σου με μία συγκεκριμένη συχνότητα και όσο πιο συχνά ανεβάζεις περιεχόμενο τόσο πιο συχνά θα μπουν στον κόπο να κατατάξουν αυτό το περιεχόμενο στα αποτελέσματά τους. Αλλά σημασία δεν έχει να το κατατάξουν μόνο αλλά πού θα το κατατάξουν. Και η ποσότητα δεν σου εξασφαλίζει την κατάταξη σε υψηλές θέσεις.
Διάβασε σχετικά: Sitemaps και SEO
Το κλειδί για ένα επιτυχημένο blog δεν είναι στην ποσότητα. Πού είναι τότε;
Αν είπες στην ποιότητα τότε έπεσες έξω. Ω, ναι! Ούτε η ποιότητα είναι το κλειδί γιατί το ποιοτικό περιεχόμενο από μόνο του δε φτάνει για την επιτυχία.Το θεωρώ δεδομένο, αλλά δεν είναι αρκετό.
Ποια είναι επομένως τα 3 σημεία-κλειδιά για ένα επιτυχημένο blog;
1ο κλειδί: Σωστή Προώθηση
Όσο ποιοτικό και να είναι το περιεχόμενό σου αν δεν το προωθήσεις , αν δηλαδή δεν το μοιραστείς στα social media δεν πρόκειται κανείς να το διαβάσει (εκτός από αυτούς που θα το βρουν στην αναζήτηση αν ψάχνουν για το θέμα το οποίο γράφεις και αν έχεις κάνει σωστό SEO ώστε να είσαι ψηλά στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης).
Ωραία, αυτά τα ήξερες κι από μόνη σου.
Τι κάνεις όμως για να προωθήσεις το ιστολόγιό σου;
Κάνεις σωστή προώθηση;
Θα σε ρωτήσω μόνο το εξής και θα καταλάβεις αν κάνεις σωστή προώθηση.
Αν πλήρωνες για την προώθηση των αναρτήσεών σου κάποιον για να γράφει τα updates,τα tweets και τα υπόλοιπα μηνύματα στα social media και έγραφε αυτά που γράφεις εσύ όταν προωθείς τις αναρτήσεις σου θα ήσουν ευχαριστημένη από τις υπηρεσίες του;
Αν ναι, τότε είσαι σε καλό δρόμο.
Αν όχι, τότε έχεις πολλά να σκεφτείς.
Διάβασε σχετικά:
Ο πληρέστερος οδηγός του Instagram για bloggers
2ο κλειδί: Τίτλοι αναρτήσεων
Αν ο τίτλος της ανάρτησής σου δε με τραβήξει ώστε να βγω από το facebook ή οποιοδήποτε άλλο κοινωνικό δίκτυο και να σε διαβάσω τότε όσο ποιοτικό περιεχόμενο και να έχεις δεν πρόκειται να το βρει κανείς και πιθανότητα με έναν "κακό" τίτλο όχι μόνο δε θα σε βρουν οι αναγνώστες αλλά ούτε και οι μηχανές αναζήτησης.
Άρα ο τίτλος μιας ανάρτησης έχει διττό στόχο
1)Να τραβήξει τον αναγνώστη και
2)Να τραβήξει τις μηχανές αναζήτησης
Πώς θα γίνει αυτό;
Με τα κατάλληλα keywords αφενός αλλά και με τίτλους που εντυπωσιάζουν αφετέρου.
Διάβασε σχετικά
20 τίτλοι για να κάνεις την ανάρτησή σου viral
3ο κλειδί: Συνέπεια
Είπαμε ότι οι πολλές αναρτήσεις δε βοηθάνε απαραίτητα το ιστολόγιό σου. Η συνέπεια όμως βοηθάει πολύ.
1ον γιατί οι τακτικοί αναγνώστες ξέρουν πότε να περιμένουν νέες αναρτήσεις
2ον οι μηχανές αναζήτησης είναι πιο φιλικές στα ιστολόγια που ενημερώνονται τακτικά.
Όπως εξήγησα παραπάνω τακτικά δε σημαίνει απαραίτητα πολύ συχνά. Είπαμε και παραπάνω ότι γιατί οι μηχανές αναζήτησης ελέγχουν το blog σου με μία συγκεκριμένη συχνότητα και όσο πιο συχνά ανεβάζεις περιεχόμενο τόσο πιο συχνά θα μπουν στον κόπο να κατατάξουν αυτό το περιεχόμενο στα αποτελέσματά τους.Αν όμως διάβασες όλα τα παραπάνω έχεις καταλάβει ότι σημασία δεν έχει η ποσότητα αλλά οι τίτλοι, η προώθηση και η ποιότητα που θεωρώ δεδομένη έτσι κι αλλιώς αλλά από μόνη της δεν αρκεί.
Η συνέπεια λοιπόν είναι το 3ο κλειδί της επιτυχίας.
Συμπέρασμα
1 ανάρτηση τη βδομάδα που να έχει τα παραπάνω χαρακτηριστικά είναι αρκετή για να φέρει στο ιστολόγιό σου τους αναγνώστες αλλά και για να βοηθήσει τις μηχανές αναζήτησης να σε κατατάξουν υψηλότερα στα αποτελέσματα.
Τα καλύτερα blogging tips στο e-mail σου
Αν θέλεις να μάθεις περισσότερα για να κερδίσεις την επιτυχία με το blog σου τότε δεν έχεις παρά να κάνεις εγγραφή εδώ κι εμείς θα σου στέλνουμε τα καλύτερα blogging tips στο e-mail σου.
Δέσποινα
Founder of Edit Your Life Magazine (edityourlifemag.gr)
Creator of Greek Women Bloggers (womenbloggers.gr)
Blogger at Despina's studio (despinasstudio.gr)
Δημοσίευση σχολίου
Take a moment to leave a comment!